Grup d'amigues!
Hola adolescents!
Sóc una noia i tinc un grup d'amigues que tenim ganies de fer la "operación bikini". No anem a fer-la molt enserio escarà que ens ve de gust preparar el cos per a l'estiu. Les mares nes diuen que és una xorrada perquè no o necessitem (segons elles) i llavors no ens diuen que podem fer, i ens agradaría que ens diguesiu algunes coses que puguesim fer. Nosaltres tenim pensat surtir a corre un cop per setmana, és suficient? No sabem si em de fer alguna cosa més i necessitem que ens digueu diferents coses a fer.
InterPersonal

Hola Paulii,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot recordar-vos que això de la "operación bikini" no s'hauria de fer per inèrcia. No podem sentir-nos obligats a fer una dieta o a cuidar-nos perquè toca, no us sembla?
De totes maneres, si alguna de vosaltres creu que vol cuidar una mica més la seva alimentació o el seu cos, podeu escriure a la Sara Bujalance del Consultori d'Alimentació. I per tema esport... parleu-ne amb algun professor d'Educació Física o amb el vostre metge de capçalera. És important que el que feu s'adequï a les vostres característiques ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat