marietaaa
marietaaa
Any: 1997
Comarca: Barcelonès
Data: 01/05/15 13:03
Inseguretat
Holaa!
No tinc gaire seguretat en mi mateixa, i això fa que em sigui difícil obrir-me de veritat a la gent. Aquest any, al nou institut he fet amics nous i vull que arribin a saber com realment sóc, que em coneguin bé. Però m'és bastant difícil... Què puc fer?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 18/05/2015 16:55
Hola Marietaaa,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

Per deixar que altres persones ens coneguin, primer hi hem de confiar. Sovint la confiança es guanya amb estones passades conjuntament, o a través de converses molt íntimes on totes dues persones expliquen part de la seva història.

Potser no tots els teus companys t'arribaran a conèixer al 100%, però sí un 60%. Fes coses amb els companys de classe (activitats, anar a donar un vol, treballs conjunts....) com més estona passeu junts, més fàcil us serà conèixer-vos mútuament i començar a mostrar-vos tal qual sou!

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.