situacio complicada
Jo tinc un problema, es tracta de, a mi m'agrada un noi, i aquest noi es d'una colla, el problema es que un altre noi de la mateixa colla, dons s'ha fixat amb mi i parlem cada dia, però jo només vull una amistat.. I clar el problema està en que si un amb parla, el noi que m'agrada no pot fer res, n'hi tampoc podem parla, perque son amics..i estic desesperada! Això es com una roda..
InterPersonal

Hola ivet,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenc que aquesta situació et pugui atabalar una mica, però has de veure-hi la part positiva: tens via directe al noi que t'agrada!
No podem obligar a ningú que s'enamori de nosaltres, i tampoc podem obligar-nos a estimar algú que s'ha enamorat de nosaltres. Això ho hem de tenir molt clar.
Et recomano que siguis sincera amb aquest amic, Si només hi vols amistat, sigues clara, ja que ell t'ho agrairà (tard o d'hora). Llavors li podràs dir que t'interessa el seu amic i que voldries començar a conèixer-lo una mica més.
Sé que sembla difícil, però és la manera d'evitar que us feu mal entre vosaltres
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat