Que puc fer?
Hola, m'agrada un nen de la meva classe i a principis de curs tontejavem una mica pero no m'agradava, nomes el trobava guapo, a més a més ja m'agradava un altre. Però m'he comensat a fixar amb aquest nen i m'he enamorat. Al començament, no li donava gaire importancia, pero a base d'anar reflexionant i reflexionant he arribat a un acord de que si, m'agrada aquesta persona. Es una mica idiota dir que quan em parla em poso vermella i l'intento ignorar, per por de que sàpiga la veritat i m'eviti o que ja no torni a ser el que era allò del tonteig. Però l'error que faig jo es: que soc jo qui l'evito i aquella amistat de tontejar es va perdent cada cop més. Un dia un amic meu em va dir que si no fos per mi el podria tenir, pero no n'estic d'acord per una part. Per l'latre m'agradaria saber si li he agradat alguna vegada pero no la vull cagar. M'agradaria poder tenir alguna oportunitat, tot i que no s'hem dona gaire bé parlar-ne del tema.
Què faig? Parlo amb el meu amic o amb ell i li dic? Quina es la millor manera?
(si es possible que no surti a la llum)
Moltes gràcies, petons!
InterPersonal

Hola Ann,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És una mica complicat descobrir quins sentiments té aquest noi sense demanar-li a ell. Potser, com tu dius, hauries de canviar la teva actitud i així tornar a tenir més confiança entre tots dos. Sé que pot fer una mica de vergonya, però estic convençuda que trobes a faltar aquelles estones, oi?
Així doncs, està a les teves mans! Un cop torneu a ser més amics, potser serà el moment de valorar què sent cadascú, si a tu et continua agradant o no.... i així anar veient com evoluciona tot, què et sembla?
Una abraçada!
www.consultajove.cat