duuubte!
Hola, tinc un dubte i es que quan manting relacions sexuals amb el meu novio em comença a fer mal a la panxa, osigui mes o menys on es troben els ovaris i magradaria saber sii es dolent :s?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que la penetració no hauria de provocar mal a la zona dels ovaris, però potser estaveu en una posició que ho provocava una mica. També podria ser que estiguessis a punt de tenir la regla i estiguessis més sensible, de manera que al penetrar notessis més aquesta sensació, fet que acabés sent desagradable.
De totes maneres, si això continua et diria que no dubtis en anar al metge (al ginecòleg), ja que ells són els especialistes quan ens passa una cosa així, i poden explorar per saber si passa alguna cosa fora del normal. Se que mai és fàcil anar al metge, i menys per motius així, però és necessari que quan patim algun mal anem a consultar ràpidament per assegurar-nos que tot està correcte, d'acord?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat