Es normal el que penso?
Hola!
Sóc una nena de Lleida, faig 2n d'Eso i ja no se que fer...
Cada dia m'aixeco amb un mal pensament; que hem diran avui? que m'he de ficar per a que no hem veguin gorda...?
Cada vegada tinc més pànic a que arribi l'estiu, ja que serà l'hora de ficar-se banyador, les nenes surten a divertir-se... però jo no... vol dir això que no sóc una nena qualsevol? Això es el que em pregunto sempre! Ja estic farta de aquesta història que té tothom dels "popus": -Si no estas bona no pots ser popu ni els tios t'aniran darrera...(tampoc vui això però ser una mica més normal, si) Faig 1,67 m i peso 64 kg... jo em vec "gorda", a comparació de les nenes d'avui en dia... mini shorts camisetes curtes, jo això no ho puc fer sense sentir-me bé, realment bé! Ja no se que fer... estic perduda li he consultat a la meva mare ia unes de les meves amigues, no saben que fer :(
Series capaç d'ajudar-me? Si us plau? Moltissimes Gracies!
InterPersonal

Hola
Sóc l'ELI Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs per què t'importa tan el qeu pensin els altres de tu? tens amigues, tens confiança amb la teva mare...etc.
Per què són tan importants les popus? segur que no hi ha cap altra manera de viure que estar pendent del qeu els altres pensen de tu?
Els altres ens han d acceptar tal com som. Els que ens estimen de veritat saben fer-ho molt bé! Tracta't bé a tu amteixa, vesteix com et sentis còmode i t'agradi! Sigues la reina de la teva vida i no deixis que les teves pors i els teus complexos et dominin!!!
Disfruta! que ve l'estiu! Busca gent amb qui et sentis tu mateixa i còmode!!! Els cossos perfectes epr dins molts cops tenen un cor buit i sol!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat