anonim
anonim
Any: 1999
Comarca: Barcelonès
Data: 30/04/15 11:10
em sentiu penosa
fa poc que surtu amb el meu novio i estic vestant preucupada perque no se com fer petons amb llengua, totom em diu que as de fer el que et surti de dins pero no se si u fare be, em podrieu dir com fero sisplau.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 15/05/2015 17:09
Hola

Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.

Doncs és tal i come t diuen. És una cosa que surt de dins! No es planifica!! Se n'aprèn fent-los i no hi ha cap altra manera!

Disfruta i no facis cas a la teva ment! Ja veuràs com tot va bé!

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.