Psc
Hola!
Ho sento per ser pesada, l'altra dia us vaig enviar una consulta (algo raro era el titol) i deia que quan em masturbu o estic sobre el meu novio em comença a entrar una sensasió de massa plaer, tan que no el puc suportar i vosaltres m'heu dit qe es l'orgasme i respecte aixo tinc unes preguntes:
1-si es l'orgasme, perque no faig el soroll?
2-nomes restragantme amb roba i tot ja arribo al orgasme?
3-perque despres d'aixo em passen les games de seguir "jugant"? I mentre una sensasio de esgarrifança?
M'agradaria que me les tesponguessii totes emfarieu un gran fabor ja que no trobo ningu mes amb qui compartir aixo...! Gracies per la vosatra feina! Un petoo
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per confiar en nosaltres i per utilitzar el consultori!
Per no deixar-me cap pregunta les copiaré i les respondre una a una:
1- Si és l'orgasme, per què no faig el soroll?
L'expressió de l'orgasme no és per tothom igual, hi ha persones que gemeguen i persones que n gemeguen, però el soroll no és l'orgasme, l'orgasme és la sensació de plaer intens, s’expressi com s’expressi...
2- Nomes fregant-me amb roba i tot ja arribo a l'orgasme?
I tant! Les noies/dones, en general, arribem a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris, no amb la penetració, amb els fregaments estàs estimulant de forma indirecta el clítoris, per això sents l'orgasme!
3- Per què després d’això em passen les ganes de seguir "jugant"? I m'entra una sensació de esgarrifança?
Igual que cada persona sent l'orgasme d'una manera diferent i l’expressa d'una forma diferent, el que passa després de l'orgasme també ho sentim diferent. I sovint després de la descàrrega de l'orgasme les persones necessites repòs i calma, per això se't passen les ganes de seguir jugant. La sensació d'esgarrifança segurament és aquest benestar que provoca l'orgasme un cop a acabat.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori. Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL