anonim00
anonim00
Any: 2002
Comarca: Tarragonès
Data: 29/04/15 16:18
em puc liar amb brackets?
Hola! Tinc un problema... Fa poc que m'han posat brackets i una persona que m'agrada molt m'ha demanat lio pero li he dit que m'ho pensaria perqué nose si amb brackets es pot! Sisplau contesteu-me!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 15/05/2015 16:47
Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.

Endavant! Es clar que es pot! Amb brakets o sense disfrutar de la vida depèn d'un mateix

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.