Amic bisexual/gai
Hola! tinc 17 anys. Primer de tot agrair-vos el consultori!
El meu ''problema'' és que mai m'he liat amb cap persona, tinc bastants complexos amb mi mateixa perquè estic una mica grassoneta però jo faig bé la meva vida d'estudiant. Tinc un amic des de fa 2 anys o així amb el que congenio molt bé, ens expliquem tot, encara que aquest estiu va haver-hi una baralla (per culpa meva) i vam estar separats durant tot l'hivern fins aquest febrer, quan li vaig demanar perdó. Ja estem molt bé un altre cop i confiem molt l'un en l'altre, el que passa es que jo sóc una mica idealista i sempre m'il·lusiono molt si ja cap noi em diu t'estimo o coses així per whatsapp. Com que tenim tanta confiança, fa 1 mes em va dir que era bisexual i jo òbviament vaig respectar-ho i tot, el que passa que no estic del tot segura que li agradin també les noies, és a dir, que crec que és gay però no ho sé i no li diré. el problema arriba perquè com parlem cada nit i ens veiem i em fa abraçades i tal (i no estic acostumada a que siguin tan carinyosos amb mi) m'estic il·lusionant i penso que potser ens podriem liar, però no sé si jo li podria atraure tant com per a que es llancés i liar-nos una tarda a casa seva o així. No vull que el ''meu amor'' per ell continui a més perquè si desprès resulta ser gai del tot.. doncs m'emportaria una gran desil·lusió i no se qué fer. Sento haver escrit tant...
InterPersonal

Hola anni!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal
Doncs et diria que si saps que es gay...potser si que sospites que és gay...potser si que has de saber que si et tires a la piscina potser et diu que no.
Eviddentment tens el dret de fer el pas i dir-li el que vols, però ell et dirà si o no. Ens hem d'arriscara a fer passos i a acceptar que els altres ens diguin que si o que no.
Per altra banda, si tens aquestes sospites, no creus que serà més fàcil que t'agradi o et liis amb algu altre?
Deixa de pensar que no atrauràs a ningú o que ningú et trobarà interessant. Això no és cert i si t'ho creus es complirà . Comença a treure partit de els teves coses positives i veuràs que quan un se sent bé amb ell mateix, també se sent bé amb els altres.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat