Dubtes amb l'amor
Hola, no estic segur si ho hauria de fer aquí al apartat de psicologia però es el que penso que és més adient.
Et poso al dia, per començar sóc un noi, sóc bisexual tirant més cap als nois i això ho se des de fa ja molt de temps.
Farà ara cosa d'un any, vaig anar al gimnàs amb unes amigues i mentre una d'elles i jo anàvem a veure aigua, per darrere van passar dos nois. Un d'ells em va semblar guapo però ho vaig deixar corre. Quan ja vàrem anar cap a la sala de maquines un altre cop, jo estava d'esquenes i la meva amiga em diu:"Ei mira, els nois que estaven fent cua per veure aigua t'estan mirant!" i clar jo sorprès em vaig girar i el que em va semblar guapo em va cridar:"¡Que mires!" Jo em vaig quedar una mica sobtat però vaig seguir al meu rollo. Abans de marxar la meva amiga i jo vam donar una volta per la sala de màquines per si veia una amiga que m'havia semblat veure però al tornar passem per el seu costat i ella em diu a cau d'orella que el que em semblava guapo m'estava mirant i llavors li diu alguna cosa al seu company i també s'hem posa a mirar a mi.
Al cap dels dies el vaig veien per el gimnàs però com si res, passo bastant. Però un dia, estava fent bicicleta i em vaig deixar els auriculars a casa i llavors no podia escoltar música. Les meves amigues estaven amb els seus cascos i jo vaig decidir mirar endavant(per que no miraria al sostre, que no te sentit) i estava ell justament al davant. Llavors s'hem va apropar i em va cridar amenaçantme que si el tornava a mirar em partiria la cara i no se quines tonteries més va dir.
Després d'aquell dia no el vaig tornar a veure per el gimnàs durant molt de temps. Però vaig veure que vivia en el bloc de pisos de davant del meu, i el veia sortir quan anava cap a la escola, o pujava al cotxe del seu pare. Un dels cops va passar que em va veure dins del cotxe i ell dins del seu i em va mirar com amb cara de penediment per així dir-ho. I altres cops que me'l trobava per el carrer em mirava de dalt abaix o s'hem quedava mirant.
Al cap del temps, em vaig anar assabentant on estudiava, com es deia i totes aquestes coses gracies a una amiga que el coneixia una mica ja que abans anaven al mateix institut. Doncs un dia quan anava a la farmàcia estava ell allà de pràctiques(suposo que de cicles formatius) i al veurem ell que estava endreçant unes capses de medicaments se li van caure absolutament totes al terra, i va ser una situació una mica incòmode.
I ara resulta que passa cada divendres a la hora del pati per on estic sempre i alguns dies em dedica un somriure.
I doncs, allà va la meva consulta, a mi m'agrada aquest noi, està la casualitat que ens diem igual de nom i cognom(em fa molta gracia això simplement, molta casualitat) però no se si ell realment estaria interessat en mi, o tan sols en els nois. O simplement m'he fet una fantasia al meu cap o alguna cosa així. En el cas que sigui que hi ha una mínima possibilitat que li agradi, hauria de fer jo el primer pas i parar-lo un dia i xerrar amb ell? En el cas que sigui que no digam-ho igualment, m'ajudarà bastant. Però jo penso que realment podria tindre una petita possibilitat, ja que només un percentatge petit de la població es Heterosexual al 100%, si no que simplement o no han volgut provar, o no han trobat a la persona adequada.
Moltes gràcies per la teva atenció.
InterPersonal

Hola bluesky! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interperosnal.
Ostres, doncs quina casualitat lo dels noms i tot plegat!jeje
Mir,a és un misteri el que demanes. No és tan clar poder dir una cosa o altre. Això només ho sap ell. El que si que sembla és qeu la vostra relació ha anat evolucionat. Se que creus que va a pas de tortuga però potser és el que ell necessita o potser és una altra cosa...però pots intentar anar mantenint aquest contacte amb ell s'hi t'interessa.
En el fons viu aprop teu i su moveu pels mateixos llocs. Serà fàcil trobar-lo de tan en tan. Deixa que passin coses, saluda'l i si pots xerra creua alguna paraula amb ell...
Vés observant com van les coses i així aniràs veient com anar-te apropant. També pots fer-ho directament, dir-li que el vols conèixer i arriscar-te. Depèn de tu...Tens aquestes opcions i potser més i tot!
ELi Aulet www.interpersonal.cat