Endredament
Per carnaval, de festa, vaig conèixer a qui avui en dia diria que és la meva parella, tot i que no hem parlat mai del que som.
Lo típic, ens vam donar el telèfon i vam veure que teniem química, pel qual parlavem a diari i hem quedat un munt de cops. Vull especificar que els dos tenim 19 anys i que MAI hi ha hagut un interès carnal només: no quedem per liar-nos, acabem fent-ho a la despedida o una estona abans, quedem per gaudir-nos mútuament.
El cas és que, malgrat estar tant bé quan ens veiem (vivim una mica lluny i ens deixa només els caps de setmana -i no tots- per veure'ns) des de fa dues setmanes la situació s'ha refredat completament. No sorgeix la conversa entre setmana pel WhatsApp i em porta a fer-me paranoies, perquè quan ens veiem tot va de meravella. Vull creure que el tema és que com que fa més de 2 mesos i mig que ens coneixem doncs aquella típica màgia del principi que es tot cream puff & wonderland s'ha esvaït i ja no tenim motius per anar-nos parlant a diari. Però ho trobo a faltar i com que és només amb ella amb qui ho puc tractar se'm fa difícil parlar-li, sento impotència de que no vagi tot tant fluid com al començament.
I sé que tot això, vull deixar-ho ben clar, és una OLLA MENTAL QUE M'HE CREAT JO SOL i que no té per què ser veritat. No sé si tractar-ho amb ella perquè aleshores indirectament estaré fent de una obsessio personal algo que realment existeix, i el que no vull és generar aquest malestar, perquè m'he pillat d'ella i perdre-la em destrossaria.
Resumiré perquè crec que no s'ha entès res: amb ella en persona va tot de conya, pero noto que el dia a dia del contacte via whatsapp s'ha refredat i ha estat repentí, en 2 setmanes.
Consell siusplau.... Moltes gràcies
InterPersonal

Hola wallapop!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs si no vols el refredament fes alguna cosa. Sigues tu el que parli amb ella tal com t'agradaria que et parli a tu. Posa a la relació tots els ingredients que vols que tingui.
Les relacions van evolucionant i per si soles poden esvair-se o perdre la passió. La passió es transformaa no és com el primer dia, però no ha de ser ni millor ni pitjor, és diferent o fins i tot, si es cudia bé, millor.
Si esteu bé junts, ara heu de fer un esforç per estar bé quan no hi estigueu.
Podeu pactar de quan parlareu entre setmana i així els dos ja us reserveu el lloc a l'agenda per estar un per l'altre.
Endavant