COM HO ACONSEGUEIXO?
Hola!!
Necessito ajuda urgentment. A mi m'agrada un noi que anys enrere vam tenir una història i, jo li vaig ajudar amb moltes coses però entre que jo era molt gelosa i ell sempre estava mirant el que feia encara que tingués novia sempre estàvem enfadats. Té 2 anys més que jo i el que no estigui a la meva classe també fa molt. Fa 8 mesos que no em porto amb ell, però com es del meu cole i sempre el veig, sempre estàvem criticant-nos. Fa poc li vaig obrir per dir-li que ho volia solucionar i ell ho va acceptar. Ara no ens mirem a la cara, no se si es per por o perquè, però, a vegades ens mirem i girem la cara. Jo vull tornar a estar com estàvem abans. Estic enamorada d'ell des de fa moltíssim i no se que puc fer per començar a parlar amb ell poc a poc, per que no li sembli pesada, ni tampoc se el tema.
Gràcies, espero la vostra resposta!
InterPersonal

Hola kidrauhl
Sóc l'Eli Aullet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, doncs us ho poseu una mica complicat. Potser cal canviar aquesta manera de comunicar-vos...On aneu amb aquesta mascara d'orgull? No us funciona!!
És positiu que li diguéssis la teva bona intenció. Ara , heu de passar a l'acció! Heu de ser més amables i deixar d'enfadar-vos tan. Si tu tens ganes d'abandonar la guerra doncs no t'hi apuntis a discutir també. Diga-li que no vols parlar així i que aj parlareu en un altre moment.
És molt important i si no ho feu no canviarà mai això .
Parleu amb sinceritat del que sentiu i si encara us agradeu , doncs parleu de com us tractareu.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat