hola
Soc una noia de 13 anys i estic sortin amb un noi desde fa casi 9 mesos i jo tinc moltes ganes de ferli el meu primer peto pero no estic segura si ell voldrà i hem fa una mica de por perque els dos som una mica timids i no parlem gaire dels nostres sentiments o el que ens agrada o no... Tu que m'aconselles?
IESP

Hola anónima 33!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva situació, et diria que és normal que tingius ganes de fer-li un petó, ja que és una manera d'expressar també els nostres sentiments! :) T'has preguntat si podria ser que ell també volgués fer-te un petó i tampoc s'hagi atrevit? Pensa que les parelles sanes són aquelles que parlen del que els agrada i del que no, del que volen fer o del que els fa por.
I això no té a veure amb ser tímid, ja que quan estem amb qui ens agrada, sovint és més fàcil parlar dels sentiments i deixar-nos portar una mica. Et diria que siguis valenta i prenguis una decisió, la que fagi més per tu: o parlar-ho amb ell, o deixar que passi el temps aviam si ell es llença, o llençar-te tu quan estigueu un dia sols! Tu esculls ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat