El major dubte
Hola,
Tinc un neguit molt fort des de fa diversos mesos. Tinc parella des de fa 3 anys, l'única noia amb la qual he fet l'amor, i aquest setembre marxo d'erasmus un any. M'estimo i m'agrada molt la meva parella, voldria estar amb ella tota la vida, però el problema és el següent: m'agrada molt el sexe i sempre he tingut curiositat per fer-ho amb altres noies, per provar. Jo no vull perdre a la meva parella per aquest motiu, sé que no ho entendria i es pensaria que marxo d'erasmus per follar a tota noia que vegi. Creieu que ho podria fer d'amagades? O menjar-me el neguit i curiosistat per sempre? O dir-li i arriscar-me? És que no se fins a quin punt es pot distingir l'amor i fer un clau, crèieu que es pot separar? que pot ser una cosa purament física? Jo també tinc els meus dubtes, em fan por els remordiments, sentir-me brut, etc. M'està costant molt i causant un fort estrès. Tan de bo em pugueu ajudar.
Moltes gràcies i disculpeu tota la xerrameca.
Gràcies i gràcies.
R
InterPersonal

Hola Robert Strack!
Sócl'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs està clar que la dona de la teva vida per ara és ella. Si te l'estimes cuida la relació. Això si ets tu el responsable del que facis, si sents neguit o culpa pel que puguis fer et tocarà arreglar-t'ho tu sol.
L'amor i fer un clau és molt diferent. Ara, estar en parella i fer un clau amb una altra persona, si és que no heu decidit els dos junts ser una parella oberta sexualment, doncs significa trencar un pacte de lleialtat i fidelitat . Llavors s'han d'assumir els conseqüències si li dius a ella.
Facis el que facis sigues tu el responsable de solucionar-ho, no la posis a ella entremig!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat