orgasme amb parella
Hola!
Sóc una noia de 16 anys. Tinc parella. Ja porto gairebé un any amb ell,i ja fa bastant que mantenim relacions sexuals. El problema és que mai he arribat a l'orgasme amb ell, però sola sí!
Quan em masturbo sola, gairebé sempre hi arribo, però m'agradaria arribar-hi amb ell, ja que ell hi arriba i jo no, i es sent malament per mi, i també perquè seria doblament plaent!!
Un dia vaig llegir que la manera que té cadascú a arribar a l'orgasme està relacionada amb la manera en què vas descobrir la masturbació i els orgasmes.
Jo ja fa anys i panys que em masturbo, i sempre SEMPRE ho he fet posant-me un coixí entre les cames i fent pressió contra els genitals fins a arribar-hi.
M'agradaria que m'ajudéssiu a saber com arribar a l'orgasme amb parella. Gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que el que et passa a tu li succeeix a moltes noies, ja que sovint busquem l'orgasme amb la penentració vaginal i no obtenim resultat. Això passa perquè l'òrgan sexual per excel·lència de les noies és el clítoris, que es troba a la part de fora dels genitals. I és per aquest motiu que quan et masturbes sola amb un coixí sí que arribes a l'orgasme: estàs estimulant el clítoris.
Per tant, t'animo a que quan estiguis amb la teva parella també l'estimulis! Pots fer-ho tu mateixa amb la mà, ell amb la seva mà o amb el fregament dels dos cossos (per exemple, si esteu un sobre l'altre de cara, potser el teu clítoris frega amb la seva panxa).
Amb pràctica aniràs descobrint noves maneres d'estimular el clítoris quan estigueu en parella, i si estàs còmode i relaxada, el més segur és que arribis a l'orgasme com ja fas quan estàs sola ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat