sexe anal
hola, soc un noi de 17 anys, que vull practicar sexe anal. m'agradaria que em donesiu algun consell per tal que sigui més fàcil que entri i poder disfrutar-ho més.
gràcies :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs el sexe anal necessita d'unes atencions diferents al sexe vaginal, ja que hem de recordar que l'interior de l'anús no té una lubricació natural com la vagina. Per aquest motiu, s'ha d'utilitzar sempre un lubricant que faciliti la penentració, i que aquesta sigui lenta. Potser el millor es preparar l'anus amb els dits, estimulant la zona i introduïnt primer un o dos dits. Després, si la persona està preparada serà moment d'introduïr el penis a poc a poc, ja que parlem d'una zona molt sensible.
A part, recorda sempre que totes les pràctiques sexuals que fem en parella les hem de consultar abans amb l'altre persona, ja que podem trobar-nos que no ho vulgui fer (o no per ara), i això ho hauríem de respectar molt, clar.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat