gina <3
gina <3
Any: 2000
Comarca: Gironès
Data: 27/04/15 20:00
que li dic?
Hola adolescents.cat, m'agrada un noi i no se que fer per que a la meva amiga li agrada aquest mateix noi, i ella es pensa que m'agrada un altre, no li vui fer mal, pero ell i jo tontegem una mica,que li dic a ella??
InterPersonal
InterPersonal
Data: 15/05/2015 15:49
Hola gina<3

SÓC L'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs potser caldrà parlar amb la teva amiga. Què és el pitjor que pot passar? segur qeu no ets capaç d'afrontar-ho? jo crec que si!

Vinga, les dues teniu el mateix dret a que us agradi. Potser dir-li t allibera i va millor del que esperes.

Has de valorar si val la pena mentir a una amiga o amagar els teus sentiments per aquest noi. No se, reflexiona-ho!

Endavant

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.