Deprimida
Hola, soc una noia de 13 anys, i sincerament tinc la meva vida feta un caos. No tinc amb ningú qui confiar, soc vergonyosa i tímida.
El meu problema es que no em sento bé amb mi mateixa, no m'agrada res de mi, em considero una noia atractiva, però a les meves amigues les considero molt millors que jo. Hi ha un noi que m'agrada, però se que esta de rollo amb una altra i no puc parar de pensar amb ell, ja porto 1 setmana intentant oblidarlo però no puc.
No passa res important amb la meva vida, m'agradaria ser diferent, tindre algo especial i m'agradaria trobar un novio que m'estimi i amb el que passi les tipes pelicules romantiques...
Els meus pares, son una mica exigens, no m'agrada ni la meva roba, agenda escolar...
Les meves notes tampoc son de lo millor i tinc por de tindre que repetir curs :(
Sincerament estic farta de tot, de la meva vida orrorosa i de TOT, esque no hi ha res, es com si quan em moris, només es posarien tristos els familiars i amics però tot sería igual, al cap d'1 mes ningú em recordaria, i esque bua no se expressar com em sento. Porto molt tems igual, casi 1 any, cada setmana es igual.
Ajuda!
InterPersonal

Hola anonim29!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, doncs no m'estranya que estiguis trista i desil.lusionada, només expliques el qeu no va bé a la teva vida. Laveritat has de canviar el color de les ulleres amb el que mires la teva vida. No pots veure-ho tot de color negra perquè no ho és!!!
Comença abuscar quines cosetes van bé i acostuma a fer aquest exercici perquè a la vida no sempre ens va tot bé i quan ens exigim que tot ho volem millor és quan ens entristim. Això de pensar en negatiu és un mal hàbit. Comença a buscar i valorar el que si va bé! I tots tenim dies dolents que estem més negatius, però sempre veure així la vida és malaltís!!
Disfruta del que tens i si tens vergonya pensa: què faries si no tinguéssis vergonya. I fes-ho a poc a poc!! es tracta d anar avançant poc a pco i no quedar-se parat!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat