ESTRÉS I ALTRES
Hola!! Abans de res, gràcies per atendrem i ajudarme, sou fantàstics.
Resulta que aquest any he començat secundària, i tret d'alguna tarda, les altres em quedo tancada a la meva habitació, estudian i fent deures. Sé que exagero una mica, però ultimament trobo que es pasen MOLT amb deures i examens.
Estic molt estresada, i se que no podreu fer res amb aixo però m'agradaria que em donessiu alguns consells per portar millor aixo, perque estic estresada, cansada i ja acostumada aquesta rutina tan horrible.
MOLTES GRÀCIEEES!!♥
PD: Una petita cosa, teniu algun truc perque no em despisti al quan estic estudiant, ultimament em distrec molt fàcilment, cosa que abans no feia...SABEU ALGUN TRUC? ;)
InterPersonal

Hola pimkie1919
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs per lo del despiste, molt ràpid, has de saber que l'estrès efecte a la atenció i la memòria. Per tant , relax. I com ho faràs?
Està bé t'esforcis però t'anirà bé posar unes tactiques al temps d'estudi. Primer, organitza el que cal fer cada dia, segon, fés l horari de quan rato estudiaras i què, Tercer, posa't pauses entremig petitones però per aixecar el cap dels deures i refrescar una mica l'atenció i quatre, BUSCA'T ALTRES ACTIVITATS A PRT D'ESTUDIAR! i confia en que esvargir-se també va bé.
No perquè estudiem fins a maxacar-nos treurem millor resultat, s'ha de posar molt d'esforç però també descans per estudiar millor.
Enadavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat
pimkie1919
GRÀCIEEEESSS!!♥