Hora de dir ja el que sento??
hola, sento coses per un noi les meves amigues diuen que li agrado i que no para de mirar-me. tinc ganes de dir el que sento pero no puc... Ell es relaciona bastant amb noies i.. buff no puc més. també vaig anar de viatge d'intercanvi amb el insti i ell estava pero no vaig ser capaç de fer res. Vull almenys fer-me més amiga d'ell perque el curs s'acaba i ho necessito ja. siusplau si algu em pot ajudar...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Si tens ganes de conèixer-lo una mica més, només has de donar el pas i atrevir-te! Ens encantaria tenir un remei màgic per a treure les vergonyes i assegurar el tret, però no ho tenim.
El fet de conèixer a algú no significa que hagi d'anar bé, però per guanyar la loteria s'ha de jugar, sinó no tocarà! Ara bé, has de tenir clar que dir-li el que sents no significa que ell senti el mateix per tu, però si comences poc a poc, parlant, sabent una mica més d'ell i ell sabent una mica més de tu, podràs anar sentint si hi ha feeling entre vosaltres.
Esperem haver-te ajudat una mica. Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat