M'agrada un noi i no se que fer per a agradar-li...
Hola adolescents!
El problema que tinc esta en que m'agrada un noi, fa uns dies ens vam liar. Pensava que li agradava pero ara em diu que no soc lo suficient madura. A mi m'agrada molt i no se que fer per a agradar-li o deixar de semblar-li una cria. Ja fa cosa d'un any tambe em molava, pero llavors no ens vam liar, i em deia que tenia que madurar i coses aixi. Ara que ens em liat, m'agrada molt més que abans, i pot semblar una tonteria pero crec que no soc lo suficient per ell. Que puc fer per a agradar-li o deixar de semblar-li una cria?
Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola ! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Carai! doncs no t'has enfadat per què pensi això d etu? en serio que t'has cregut que ets una cria per què ell t ho ha dit? Estàs segura de que ell és tan madur com diu??? Les persones madures no van pel món jutjant a la gent d'aquesta manera tinc entès, però vaja, això només és la meva opinió...
Ah, i per liar-te amb ell si que ets madura? has de prendre una decisió molt important! i molt important per la teva autoestima!! Jo se que t'agrada aquest noi, però estàs disposada a estar amb algu que mostra aquesta actitud davant teu i que a sobre no vol res més que un lio?
Has de valorar si et farà sentir bé aquesta relació. No crec que hagis de canviar i voler semblar fantàstica! Els altres t'han d'acceptar tal qual ets! Sinó és que no els hi importes tan...
Una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat
ELi Aulet www.interpersonal.cat