NO ARRIBO !!!! INJUSTICIAAAAAAA
hola doncs jo i el meu novio ja hem tingut relacions sexuals ho em fet ja uns cuans cops i ell sempre ha arribat a l'orgasme i jo mai. Jo em masturbo i sempre hi arribo i no entenc per que no hi arribo
La penetració m'agrada pero se que no arribare l 'orgasme, cuan em penetran i estimulo el cltoris no sento res!. en canvi quan no hi ha penetracio i m'estimulo el clitoris sempre arribo a l'orgasme.
Que podem fer per arribar els dos junts al orgasme ?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La idea de l'orgasme alhora té poc de realitat i molt de fantasia. L'anatomia masculina i femenina són molt diferents, i en els genitals femenins les terminacions nervioses que poden fer "disparar" l'orgasme estan a l'exterior, no a l'interior de la vagina, per aquest motiu probablement arribes a l'orgasme quan estimules el clítoris (exterior de la vagina) i no hi arribes amb la penetració (estimulació interna de la vagina).
Per fer-ho especial no cal que us capfiqueu en acabar alhora ja que aleshores us esteu deixant de divertir i passar-ho bé per començar a patir i no gaudir del tot.
Esperem haver-te ajudat, i gràcies per utilitzar el consultori i confiar en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat