Ajuda
El meu novio cada vegada que ho fem em vol posar el seu penis a la boca, però em fa por que empassar semen sigui dolent, d'altra banda m'agrada el gust del semen. És dolent empassar-ne? També, hi ha un altre problema, ell em frega la vagina cada vegada que ho fem i diu que això serveix per excitar (es veritat m'excita) pero em pot fer algún mal que me la fregui tant, o algo per l'estil??
Moltes Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Pel que fa al sexe oral, sempre és recomanable practicar-lo amb preservatiu ja que si tenim diverses parelles sexuals pot ser que ens contagiem d'alguna Infecció de Transmissió Sexual (ITS). D'altra banda, el semen en si, si la persona està sana i no té cap ITS, no pot provocar cap mal al ser empassat. Tot dependrà de si t'agrada més o menys, o si ho vols fer o no,...i això ell ho haurà de respectar, recorda que en el sexe no has de fer res que no vulguis fer!
En quan als fregaments... si t'agrada com t'acarona els genitals, cap problema, si et fa mal, et molesta o t'agrada més d'una altre forma, indica-li com t'agrada, ensenya-li com t'agrada sentir carícies en els teus genitals i poc a poc anirà entenent i aprenent què i com t'agrada.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat