DUBTES DE SEXE
Hola bones! Tinc uns petits dubtes del sexe, i doncs m'agradaria solucionar-los...
1- Cuant veus pelis pornofrafiques, em venen ganes de participai, nose si m'enteneu, pero es com si tinguesis un impuls de orgasmes i bueno per una part em sento incomoda i per l'altra plaer, i nose que fer la veritat.
2- Cuant veig el noi que m'agrada em sentro atarida per tirarmel,
3- Tinc por de masturvarme, perque mai h he fet i em fa asco, i bueno necessito algo que no sigui de masturbacio pero que me doni plaer nose si m'enteneu ...
PETONS *_*
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
És curiós com sovint el sexe en altres persones ens excita però la masturbació ens incomoda... la masturbació no és res més que conèixer el teu cos i el plaer que pot produir-te, saber què t'agrada i com t'agrada és important a l'hora de després relacionar-nos afectivament i sexualment amb altres persones.
El porno està fet per excitar, és ficció i tot el que s'hi veu és cine, no són documentals, si en tu generen l'efecte de voler participar-hi i t'exciten, ja estan aconseguint l'efecte desitjat pel quan van ser rodades! No és dolent, només has de tenir clar que NO és la realitat.
Quan veus al noi que t'agrada és normal sentir atracció, sinó no t'agradaria segurament, per tant, tranquil·la, no hi ha res estrany...
Esperem haver-te ajudar una mica.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat