amoinada
Hola a tots i a totes, tinc un problema, tinc un novio que nomes pensa en volguer fer-ho amb mi, pero jo encara no vull fer-ho i esta molt pessat, pero no el vui deixar perque estic enamorada d'ell pero sempre em parla del sexe, i coses semblants, ajudeume, que hauria de fer? li e dit mil cops que de moment no vull i diu que ho enten, pero no es veritat
Anissa Ouali

Hola Marinamon! Sóc l’Anissa, psicòloga de l’IESP, tu mateixa dius i repeteixes en la teva pregunta que en aquest moment decideixes que NO vols mantenir relacions sexuals, i que la parella insisteix molt en fer-ho. En primer lloc ha de quedar clar que un NO és un NO, i la parella ha d’entendre i respectar aquesta decisió. D’altra banda, comentes que ell parla de sexe però tingues en compte que parlar no vol dir fer. Crec que es important que us assegueu, parleu i li puguis transmetre el que sents i perquè es important per tu el fet de no voler mantenir relacions sexuals ara. Espero haver-te pogut ajudar! Anissa Ouali @AniOuali