PROBLEMA.
Bona tarda,
Volia comentar una cosa molt extranya que m'ha passat avui. Ho anava a fer amb el meu novio però la vagina estava com tancada, no m'entrava i notavem una cosa que mai hem notat, ha sigut molt extrany, no em podia ni ficar el dits. Estic molt preocupada i extranyada perquè ahir si que em va tocar i no vam tenir cap problema. No sé si influeix que avui estava molt cansada..però estic molt preocupada.
Gràcies! Espero que em puguis contestar.
IESP

Hola Flower28!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Com tu dius, això que ha passat ha pogut ser per un motiu sense importància: perquè estaves més cansada, perquè no estaves gaire excitada, etc.
Com expliques que no és una cosa habitual, et demanaria que no et preocupessis! Pensa que no som pas robots, i que a vegades el cos reacciona de manera diferent a la que esperem.
Si torna a passar, oblideu-vos aquell dia de la penetració i aprofiteu per fer altres pràctqiues igual (o més) plaenteres ;) L'important és que gaudiu tots dos!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat