Lioo totaal!
Holaa! Soc una noia de quinze anys i crec que em comença a agradar un de 19. No ve al meu insti, però el conec del poble.
Fa temps que quan me'l trobo em mira, però aquests últims dies em mira més. Les meves amigues diuen que li agrado i la veritat és que de la manera com em mira ho sembla, però el problema és que té novia.
Què faig? Sudo d'ell? Parlo amb ell? Tinc molta por, perquè potser m'estic creant falses ilusions:/!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
La veritat és que jo no puc dir-te si li agrades i no, ja que l'única manera de saber-ho és preguntant-li a ell mateix! Però la cosa es complica, ja que dius que ell té novia...
Et diria que t'ho prenguis amb calma per a que la situació no es compliqui, i que intentis parlar amb ell per saber una mica més. Pensa que només t'estàs basant en mirades, i és fàcil equivocar-se. Per una altra banda, si tu li agrades, potser no et diu res més perquè té parella i també li agrada molt ella! Com veus, és d'aquelles situacions que s'ha d'anar en compte i sobretot parlar-ho amb qui millor pot saber-ho: ell.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat