Ajuda!!
Bones, som un alot de 18 anys, i la meva novia en te 13, fa un any que esteim, i des de fa 4 messos que em comensat a practicar sexe, pero el problema es que jo tenc "allo" molt gros i quasi sempre li fac mal i finalment no disfrut, abans d'estar amb ella ja havia mantingut relacions sexuals, per lo tant ho consider una necessitat i no poder fer-ho a gust amb ella no m'agrada, per aixo vull una solucio. Ajudau-me per favor.
IESP

Hola Gerard!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que, quan a una noia li fa mal la penetració, no sol ser perquè el penis sigui massa gran... La vagina és molt adaptable, de manera que aquesta dificultat segurament ve per un altre motiu: si una noia està tensa, nerviosa o angoixada, la musculatura d ela seva vagina es contrau. I en aquesta situació, intentar la penetració fa mal.
Què s'ha de fer? És important que, abans de penetrar, ella estigui ben excitada, així la vagina estarà relaxada i lubricada. També es important variar la postura, ja que algunes posicions poden ser una mica més molestes que altres.
I recordem que l'òrgan més erògen de les noies és el CLÍTORIS, que es troba a la part externa, cobert per un caputxó :) Cal incloure'l en les relacions sexuals, així la noia pot sentir més plaer.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat