Problema
Hola mira explico, tinc novio desde fa un any i ara farà dos mesos o aixi o vam fer per primer cop i desde llavors que ara ho fem bastant sovint. Pero ho hem fet sempre, sempre amb preservatiu, desde el principi fins al final, i al acabar els hem comprovat tots que no shaguessin trencat i tots estaven perfectes👌 però la regla mhauria de venir JA i encara no mha vingut, i estic molt estresada i molt tensa desitjant que em vingui ja, apart tinc mals de panxa que nose si son dels nervis o de que pero em monto cada paranoia.. I el meu novio hem diu que estigui tranquila que ho hem fet tot be pero jo estic nerviosa igual. Hi ha alguna possibilitat?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Si heu fet servir el preservatiu com tu dius, i heu comprovat que no estigués trencat, no t'has de preocupar en absolut!
Recorda que la regla no és 100% regular, i pot ser que arribi més tard o abans del previst... A més, si estàs nerviosa, això pot afectar al cicle de la regla i que encara s'alteri més el calendari.
Si sabent això, la teva angoixa continua, una opció seria comprar un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9 euros) i sortir del dubte, no creus? Així pots quedar-te més tranquil.la.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat