Orgasme del noi
Tinc un dubte, i no hi caic en què pot passar...
He mantingut ja pot ser unes set vegades relacions sexuals amb la meva parella, i la estimo moltíssim. Quan estem mans a la obra, quan acabo ejaculant no em ve plaer.. i de vegades se'm fa raro haguer de fingir l'orgasme. Sóc un noi de setze anys.
Ho dic perquè és diu que quan un home arriba en ple clímax és quan ve el moment d'ejacular, però no m'ha vingut "l'orgasme"...
Que me'n podeu dir? :S
Moltes gràcies! Salutacions:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança i per plantejar una situació en la que altres persones també s'hi poden trobar.
Actualment sembla que es parla més d'orgasme femení que de masculí i per aquest motiu trobem molt interessant la teva consulta!
El que ens trobem habitualment són nois o homes que tenen orgasmes acompanyats d'una ejaculació, però també tenim homes que poden tenir orgasmes sense ejacular, i l'ejaculació l'expulsarà amb l'orina.
En el teu cas, on apareix ejaculació sense orgasme, ens sorgeixen altres preguntes, quan et masturbes sol també et passa? algun cop has tingut un orgasme? o sempre que ejacules mai tens sensació de plaer?
El que et recomanem és que facis una visita amb el teu metge de capçalera o demanis hora amb l'andròleg i que et puguin fer una avaluació de la teva situació concreta, per tal descartar que pugui haver-hi alguna dificultat fisiològica o no, i a partir d'aquí veure quines solucions et poden oferir.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL