ajudaa!!
vui saber si es normal k tinga pels al voltan dels mugrons com un tio? i com mels puc treure? al estiu mels treia am cuxilla pero man tornat a sorti mes forts i ia no u fai am cuxilla i nose com u puc fer.
I un altra cosa k em preocupa es k fai una 75 de pit i no tinc mugrons els tinc com una nena petita o sigi es com si no en tingues, aixo es normal? perk no en tinc?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que:
- Cada persona creix a un ritme diferent, de manera que amb els pits passa igual! Hi ha noies que els pits els van creixent durant uns anys. Tingues paciència i ves estimant el teu cos tal i com és :)
- Sí, pot passar que hi hagi pèls al voltant del mugró, encara que siguis una noia. per depilar-los és millor fer-ho amb unes pinces (aquelles que es fan servir per les celles) o anar a un lloc especialitzat. Al fulla d'afaitar és més perillós i segurament no acaba de quedar bé...
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat