tinc un problema
Hola, tinc molta por molta fa semanes que mauria daver vingut la regla pro.no em ve, si que ho vaig fer-ho pro vaig fer servir preservatius. Estic cagada... E comprat aquelles coses per veure si estas embarasada pro no matrebeixo a probarlo ja que tinc por a que em surti que si pero per una altra banda no crec que estigui embarassada ja que el preserbatiu estava en bon estat, pot ser que estigui embarassada?😭
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Fa dies que vas fer-nos la consulta i esperem que a dia d'avui ja t'hagi vingut la regla.
Si el preservatiu no estava caducat, el vàreu col·locar de forma correcta, vau vigilar que es mantingués a lloc durant tota la relació sexual i quan vàreu acabar vau comprovar que no s'havia trencat fent un nus o omplint-lo d'aigua, en principi no hi ha d'haver risc d'embaràs.
La regla pot endarrerir-se per molts motius. Durant els primers anys les irregularitats menstruals són freqüents. També has de saber que els nervis i preocupacions poden influir en el nostre cicle.
Si t'has comprat un test d'embaràs sempre pots fer-te'l per quedar-te més tranquil·la i per sortir de dubtes, perquè si surt positiu, hauràs de prendre decisions importants.
Per últim, si veus que la regla de forma freqüent et ve de manera molt irregular, sempre us recomanem una visita al ginecòleg perquè pugui fer una revisió i més si ja has començat a mantenir relacions sexuals amb penetració.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat