timida
Hola, haber, anire directe al gra, resulta que hi ha un noi que m'agrada, avans anavem junts a l'escola, i tot hi que ara no anem junts, no hem perdut el contacte, a mi m'agrada molt i quan estic amb ell hem sento molt agust. (A vegades desitgaria no ser tan timida...)
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Que no hàgeu perdut el contacte és fantàstic. Una bona amistat sempre és un bon inici!
Com us diem moltes vegades al consultori, l'única manera que tenim per saber si li agradem a un noi, és preguntant-li directament. Si fa temps que us coneixeu probablement teniu confiança mútua com per explicar-vos els vostres sentiments, no? Sabem que fa molta vergonya, i més si et consideres una persona tímida, però si no ens arrisquem, no podrem saber mai què podria haver passat, no creus? Pensa, què és el pitjor que pot passar si s'assabenta de que t'agrada. Probablement sigui el no ser corresposta, però és el risc que assumim i n'hem de ser conscients, i acceptar i respectar els seus sentiments.
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
www.consultajove.cat