MAssturbació masculina
Hola, no se si és normal que només tardi un minut en acabar de masturbar-me... Tinc amics que tarden més de cinc sis minuts.. No em preocupa, però tinc dubtes de si és normal o no, que que haig de fer...
Moltes Gràcies!
IESP

Hola Pau!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu per la confiança!
Si a tu t'està bé i no et genera cap malestar, no hi ha cap problema. Has de saber que quan un noi està excitat, el més natural és que ejaculi ràpid, ja que és així com funciona la resposta sexual masculina.
Si vols aguantar una mica més, sempre pots practicar a detectar el punt de no retorn, és a dir, el punt en el qual encara que no estimulis el penis aquest ejacularà de totes maneres. Un cop aprenguis a detectar aquest punt just abans del punt de no retorn, el que has de fer és canviar el ritme, pressió i intensitat de l'estimulació, o aturar-te, per exemple, per tal d'allargar així la teva resposta sexual.
Com veus, tot és qüestió de pràctica i aprendre com funciona exactament el nostre cos i la nostra resposta sexual. Però recorda que és molt normal ejacular ràpid si estàs excitat. Així que, com us diem moltes vegades, també és vital no donar tanta importància al temps i centrar-se a passar-ho bé! ;)
Esperem haver-te resolt el teu dubte!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat