No sento res...
m'agradaria que fos anònim.
Tots els cops que ho faig amb el meu novio no noto res, o sigui si que noto que m'agrada, i es molt divertit i tot, però ell sempre es corre molt ràpid i io no arribo mai...
Sempre m'ha d'acabar posant dits o ferme un conilinguis pqe arribi a l'orgasme, però penetrant encara no hi he arribat.
Alguna solució perquè ell duri més? o jo pugui arribarhi abans?
petoons
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Que no tinguis orgasmes amb penetració és el més normal. Però per què? Doncs, perquè la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins es troben en l'exterior, llavis menors, llavis superiors i sobretot en el clítoris. Per això és més fàcil que puguis arribar a l'orgasme a través de la masturbació o el sexe oral.
Ens demanes solucions perquè ell aguanti més per tu poder arribar a l'orgasme amb la penetració, però com veus no és qüestió de temps que arribis o no a l'orgasme amb la penetració, és qüestió d'anatomia.
El que us recomanem és que no espereu gaudir més amb la penetració que amb altres jocs sexuals, és a dir, jugueu, no només amb la penetració, jugueu amb la masturbació mútua, amb el sexe oral i si us ve de gust jugueu amb la penetració però no esperant que sigui quelcom més intens o important sinó com un joc més amb el que us ho podeu passar bé també.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL