Sóc massa tímida...
hola! Em dic marina i tinc 12 anys. El cas es que m'agrada un noi. No se si li agrado a ell...no ens parlem perquè ens fa vergonya. Com puc saber si li agrado? I si no li agrado, què puc fer per agradar-li?? Espero respostes!! Mercii, petons!!!😘😘😘😘
IESP

Hola Marina!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Com us comentem moltes vegades al consultori, l'única manera que tenim per saber si li agradem a algú, és preguntant-li directament a aquesta persona. Sabem que preguntar-ho directament pot fer molta vergonya, i més si et consideres una persona tímida, però potser si us aneu coneixent una mica millor, amb el temps t'atreveixes a fer el pas. Començar amb una amistat sempre és un bon inici, així que "empasseu-vos" la vergonya i comenceu a conèixer-vos! Què li agrada, quines aficions té, quin esport practica, etc.
El que has de fer per agradar a algú és ser sempre tu mateixa i no intentar ser el que l'altra persona vulgui que siguis. Encara que sembli un tòpic, és la millor carta de presentació. Tu ets fantàstica tal com ets i si s'enamora de tu, serà per això!
Una abraçada ben forta Marina i molta sort amb la vostra història! ;)
Mariona Busto
www.consultajove.cat