Preservatiu
Hola! m'agradaria que fos anònim sisplau.
A vere, tinc 15 anys i l'altre dia amb el meu nòvio ho vam fer, pero no és pas la primera vegada que ho fem, però el problema és que estavem els dos amb un calenton que no ens el podiem aguantar i quan es va posar el condo tot va anar molt bé, pero quan ho estavem fent es va apartar perque va notar una cosa rara, i era com si el condó s'hagues trencat, i li va quedar algo blanc a la mà, però no sabem si era seu o era fluix.. pqe si portava el condo i encara no s'havia corregut ni res, pero ho vam continuar fent. i despres de corrers quan es va treure el condo el vam lligar de la punta pqe no sescapes el semen pero no gotejava ni res. pot ser que no s'hagues trencat i fos fluix?
Per si de cas, quins serien els símptomes d'embaràs?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per explicar-nos la teva situació i fer-nos una consulta que probablement a moltes noies també se'ls ha passat pel cap.
Si estàveu molt excitats, molt calents, possiblement aquest líquid blanc que dius és la teva pròpia lubricació natural.
Si ell va ejacular dins el preservatiu i el vàreu comprovar, tal i com ens expliques, seria molt difícil, gairebé impossible, que estiguessis embarassada. Si el preservatiu s'hagués trencat ho haguéssiu vist al comprovar què era allò que ell notava "raro". Potser notava que la zona estava més humida o més calenta per la teva pròpia excitació.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL