efiwh
Mira que tinc un problema que no se ja com resoldrel, tinc una autoestima pel terra, e intentat de tot pero igualment no entenc pq em sento tant malament amb mi mateixa, ademes no tinc personalitat, tothom mu diu pero no se jo expressarme com tothom i ja no se que fer em podrieu ajudar o aconsellar-me per saver-hi mes?
Sara Bujalance

Hola efiwh! Gràcies per compartir la teva preocupació amb mi! A l'adolescència és habitual que l'autoestima vagi cap amunt i cap avall, de manera que un, a vegades, no es troba bé. Però això de no tenir personalitat no és possible, tothom en té i, a més, cada persona té una personalitat única i exclusiva que el fa únic i irrepetible en el món! A més, la personalitat sempre és una cosa mooolt complexa i molt rica, de forma que tothom té aspectes positius, i d'altres que potser sí es poden millorar. T'animo a que intentis valorar-te de manera més positiva, segur que tens moltes coses bones, el que necessites és aprendre a veure-les!. A part d'això, crec que seria molt convenient que en parlessis d'aquest malestar amb algun adult del teu voltant amb qui tinguis confiança, els pares, un germà, un tiet, un cosí, professor... qui tu vulguis, però parla-hi, segur que et pot ajudar a sentir-te millor! I recorda que si tot i així no pots trobar-te millor, anar a veure a un psicòleg et pot anar bé, ja que et donarà les eïnes per valorar-te positivament i sentir-te ok! Un petó molt gran!