Ajuda siusplau! Embarassada als 17!
Hola tinc un problema molt greu tinc 17 anys i estic embarassada d'un home de 32 , el que ha passat es que jo estava fa uns mesos a la discoteca i el vaig conèixer, ell hem va dir que tenia 21 anys i la veritat es que no aparenta 32. La regla no em venia 3 setmanes de retràs vaig decidir acabar amb aquest sofriment vaig comprar varies proves d'embaràs i efectivament totes deien el mateix hi havia un bebè dintre meu de camí cap a la vida. Siusplau ajudeu-me que faig els hi dic als meus pares? o no? i si avorto? i si els meus pares em fan fora de casa? estic desesperada ajudeu-me.
IESP

Hola Mariiiaaa,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La situació que ens expliques no és gens senzilla, de fet és una de les més complicades.
El que hauries de saber és si vols tenir aquesta criatura o no, nosaltres no et podem dir què és el millor, el que sí que et podem dir és que el millor que pots fer és explicar-ho a casa, ja que tard o d'hora se n'assabentaran.
No podem saber com reaccionaran però el que podem aconsellar-te és que quan els hi diguis, els hi parlis de la forma més sincera que sàpigues, explica’ls-hi les pors, els neguits, els dubtes, etc... que tinguis, com et sents i què penses. No esperis que reaccionin amb molta emoció, segurament quedaran sorpresos i la seva reacció no la podràs controlar.
Esperem que tinguis molta sort i que decideixis el que decideixis et vagi molt bé.
Gràcies per utilitzar el consultori i per la confiança!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat