Liada amb la profe
Primer de tot gracies per atendrem. Tinc 17 anys i m'agradaria enrreonar una questió.
Tot va começar a la classe de science, no entenia ni papa i la profesora al veurem així em va dir si volia que a l'hora del pati m'ajudes i jo li vaig dir que si. Ja a l'hora del pati, vam començar a fer la classe i tot va anr bé fins que em va tocar sortir a explicar-li. Pero el problema es que la tenia molt empalmada, perque tenia unes tetes que deu ni do, i si va fixar i em va dir si volia anar al lavabo a mullarme la cara, jo li vaig dir que si i men vaig anar però al cap de dos minuts me la vaig trobar al redere. Vaig veuure que em començava a tocar el pitu i jo no vaig dubta a descordar-li la camissai tocar-li les tetes. I ella sorprenent ment va deixar fer. Al final varem acabar follant i em vaig correr.
això pot influir a la classe?
Gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Ves amb molt de compte perquè és molt normal enlluernar-se i enamorar-se d'un professor o d'una professora però la resposta que ella ha tingut amb tu no és la que hauria de ser. Pensa que el que va fer és denunciable ja que és il·legal. Esteu en rols molt diferents i hi ha un joc de poders que pot desencadenar en alguna cosa lletja i greu!
Una professora és una professora i no ha d'embolicar-se amb els seus alumnes. Si sents que pot tornar a passar, ves amb molt de compte, no per les classes sinó per tu, per la teva seguretat.
Vigila molt!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat