??!! Nse q fer
Hola, mira ahir per la nit vaig tenir relacions sexuals amb la meva parella, i avui al mati ens hem donat compte que el condo estava trencat ( n sbem el moment), pero com d'aqui 2 dies m'ha de venir la regla he mirat i és impossible quedar embarassada, es verirat aixo?
IESP

Hola emma,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Efectivament és possible quedar-se embarassada en tot moment del cicle, hi ha moments en que és més fàcil i moments en que és més complicat, però no és impossible en cap cas.
Segurament no ha passat res, la regla et va baixar, i ara estàs més tranquil·la però per a properes ocasions el millor és que comproveu el preservatiu un cop finalitzada la relació sexual, ja que si està trencat el que heu de fer és anar a un servei d'urgències o a una farmàcia i demanar la píndola del dia després.
Gràcies per utilitzar el consultori i per la confiança!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat