Sexe amb un altre noi
Hola! Doncs la veritat es que sóc un noi gai i bé... Doncs amb el meu novio hem dit de fer-ho per primer cop, pero la veritat es que no sabem molt com fer-ho. La veritat es estic molt nerviós, perquè en primer lloc no sé qui farà de "actiu" i qui farà de "passiu". I en segon lloc pos es que segurament necessitarem lubricant i em fa molta vergonya anar a comprar-lo. La veritat es que en tinc moltes ganes, però es que tnc també molts dubtes i em fa por tallarli el rollo quan ho estiguem a punt de fer per els meus nervis i tal... Necesito ajuda, siusplau.
IESP

Hola Takano!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Els nervis abans de la primera vegada són molt normals, i poden jugar-nos una mala passada, per tant, la comunicació entre vosaltres és molt important abans i durant el joc sexual. Parleu-ne sense vergonya i aneu decidint fins a on voleu arribar i de quina manera.
És important que ho feu quan tots dos us sentiu preparats. Si encara no és el moment no passa res, no cal còrrer, ja que ens arrisquem a tenir una mala experiència, i no es tracta d'això, oi?
El lubricant i els preservatius són els dos elements bàsics, però també és important que trieu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions. El lubricant és important que el trieu bé i sigui apte per zones íntimes i per al sexe anal, en podeu trobar en qualsevol farmàcia i allà us assessoraran. No tingueu vergonya.
Esperem haver-te resolt els teus dubtes.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat