PIT, REGLA, INSTI :C
Hola primer que tot, tinc 14 anys i no tinc la regla, això no es un problema per a mi pro estic preocupada... Per una altra banda el tema de pits... no en tinc gaires tampoc els tinc plans..
L'altre dia una nena em va animar li vaig dir que els tenia petits pero que encara no m'havia vingut la regla i ella em va dir - mira si sense la regla tens pits quan et vingui ni te cuento maca :)
I llavors m'agradaria saber si això es cert.. osigui si quan em vingui la regla em creixeran?
I aquest any fem natacio amb l'insti i pff.. paso de que em diguin pits petits algun consell?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Tens 14 anys, i per tant encara estàs en procés de creixement i de desenvolupament. Els pits es desenvolupen més o menys quan ens ha de venir la regla però no totes les noies ho fem alhora. Igual que no tots creixem en alçada alhora, hi ha nois i noies que són més alts i altes i altres que encara no han fet "el estiron" que es diu.
Aquesta època de canvis no és gens fàcil i per això t'animo a que acceptis el ritme del teu cos, ja apareixeran els pits i la regla quan hagin d'aparèixer. No tinguis pressa.
No et preocupis per la natació, segurament tens un cos la mar de maco, no et comparis amb les teves companyes, mai, el teu cos és únic i és teu i a la única persona a qui li ha d'agradar és a tu!
Ànims i paciència!
Helena Angel @HelenaAL