embarssada?urgeeent
Hola,l'altre dia vaig fer-lo per primera vegada tot va anar bé y no es va trencar el preservatiu , pero fa una semana que no em ve la regla i fa dos dies que lo vaig fer ... A pesar de que vam comprovar y vam veure que no estaba trencat , segeuixo preocupada. Gràcies. Una forta abrasada
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
La regla pot endarrerir-se per molts motius, i durant els primers anys podem trobar més irregularitats. Ens comentes que fa una setmana que no et ve la regla, però la relació sexual la vas tenir fa dos dies, per tant, fixa't que la regla ja et venia amb retard.
Si el preservatiu estava col·locat correctament, no estava caducat, vau vigilar que no es mogués durant la relació sexual i el vàreu fer servir tota l'estona en la qual hi va haver penetració, i a més, un cop acabat vau comprovar que no s'havia trencat, t'hem de dir que ho vàreu fer molt bé!
Esperem que a dia d'avui ja t'hagi vingut la regla. A vegades els nervis i preocupacions poden influir en el nostre cicle menstrual.
Per últim, si veus que la irregularitat en la teva regla es repeteix cada mes i ja fa anys que tens la regla, no dubtis en fer una visita al ginecòleg per fer una revisió.
Una abraçada ben forta i tranquil·la!
Mariona Busto
www.consultajove.cat