això que em passa és normal?
Hola, em dic paula i tinc 13 anys i estic molt emboinada... l'altre dia vaig descubrir que tinc el llavi menor dret molt més gran i fosc que el altre :( això es normal o és una malaltia? quina vergonya quan tingui relacions... que puc fer? espero el vostre ajut petons paula♡
IESP

Hola Paula!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
És totalment normal! Hi ha tantes vulves diferents com noies hi ha en el món. De tipus de llavis n'hi ha moltíssims: més grans, més petits, que sobresurten més, asimètrics o un més gran que l'altre, de diferents colors... Que els tinguis així com ens expliques, no vol dir que t'hagis d'avergonyir dels teus genitals! Tots són bonics! I a les parelles els hi solen agradar els genitals de la seva nòvia, siguin com siguin. A més, tenir-los així no ha de ser un impediment per mantenir relacions sexuals sanes i divertides! ;)
Tot i així, si has observat que ha canviat la seva aparença, et fa mal o et pica, sempre és important fer una visita al metge perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta Paula!
Mariona Busto
www.consultajove.cat