sexualiitat
Hola! Voreu, m'han dit que entri ací perque vull preguntar una cosa. Porto 2 anys i mig amb la meva parella, i fa uns dos vam perdre la virginitat, i últimament es que ell dura poc, i jo soc molt lenta en arribar a l'orgasm, doncs, no passa res, pero em molesta un poc no poder tindrel, i ell es sent malament.
Doncs, volia preguntar, com podem fer que dure mes?Que puc fer?
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si això que li passa li passa sempre, inclús quan es masturba sol, el millor és que vagi al andròleg per comentar aquest tema amb ell i descartar qualsevol cosa mèdica. Si es descarta la dificultat física i segueix generant malestar, el millor és que acudiu a un/a psicòleg/psicòloga, sexòleg/sexòloga per a veure què pot estar passant.
Probablement per a que pugueu començar amb algo, el millor és fer que la penetració deixi de tenir tanta importància en les vostres relacions sexuals, és a dir, jugueu sense penetració, gaudir de les carícies, la masturbació, el sexe oral, etc... gaudiu del que sigui però sense penetració.
Has de tenir en compte també que les noies/dones, per arribar a l'orgasme no necessitem la penetració, ho aconseguim amb l'estimulació del clítoris, i aquest, com ja saps, no està dins la vagina.
Esperem haver-vos ajudat una mica, gràcies per confiar en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat