Ja o puc fer?
Hola, soc una noia i estic apunt de complir 14 anys, i tinc un dubte.
Amb el meu novio estem parlant de fer-o, però no se si tinc la edat de fer-o.
Em podries aclarir el dubte?
IESP

Hola Unitato!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Doncs no hi ha una edat marcada o establerta per perdre la virginitat. El que és més important és que ho facis quan et sentis realment preparada, i quan diem realment ens referim a fer-ho sense pressions de l'entorn, ni de la parella, ni dels amics, ni per pressions pròpies. El que és més important és que sigui quan TU realment vulguis i amb qui TU vulguis.
Si encara tens dubtes i no et sents preparada, no tinguis pressa, hi ha temps per tot i és important no voler cremar etapes ràpidament.
Ah! I quan decidiu fer-ho, recordeu tenir sempre a prop els preservatius! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat