ajuda sisplau
Hola hem dic Júlia, jo tinc la pell atòpica per els braços i per el coll normalment nomes hu tinc per l'hivern però ara que comença a fer bon temps encara la tinc i quan portu màniga curta hem fa vergonya que la gent m'ho vegi. Hem posu cremes i no hem fa res.
Que puc fer?
gràcies
InterPersonal

Hola dofi!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc i és cert que les cremes fan poc. Jo et diria: què faries i com et vestiries si no la tinguéssis?
Fes una llista. Llavors, pregunta't: què és el pitjor que et podria passar si ensenyéssis la teva pell? seria realment tan horrible? segur que no ho podries suportar? És realment el pitjor que et pot passar en aquesta vida?
Entenc que t'incomodi, però si centres la mirada en altres aspectes i no només en la teva pell veuràs com t'adones de qualitats i aspectes teus que ar ano els hi fas cas. Vés fent petites cosetes de les que has apuntat a la llista i fés l'experiment de com et sents al cap d'uns dies. No abandonis a la primera. La gent al cap de res s'obliden del color o aspecte de la pell.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat