-
M'agrada un noi que es bastant amic meu. el que passa es que ell té tres anys més que jo, i crec que jo per a ell sóc com una germana petita... A més crec que m'he enamorat d'ell, perquè cada vergada que el miro, o hi penso en ell tinc una respiració molt agitada, com si m'anés a ofegar, i el cor em va a 100...
Creieu que tinc alguna possibilitat de que ell s'enamori de mi i poguem sortir?
InterPersonal

Hola LiBaSA! Sóc l'Eli Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs pel tema de l'edat no té eprquè ser un problema, depèn de com cadascú ho visqui. Hi ha motles parelles d'edats diferents. També depèn de l'etapa de la vida, si esteu en un moment que busqueu el mateix o no.
Hauràs d'observar com està ell i anar veient si sorgeix algun sentiment entre vosaltres o si només et eu com una amiga.
Fés la prova ! A vegades ens enamorem però no es correspos i a vegades si, però no epr això ens hem de desanimar o tirar la tovallola per altres persones amb qui si que podem compartir.
ELI Aulet www.interpersonal.cat